mandag 9. juli 2012

- Det er ikke til å tro!!!

- Jeg kan jo ikke lese enda... og så kom det et brev til alle barna i Dyfjord fra kommunen i dag. Jeg er jo ganske liten, så jeg forsto egentlig ikke så mye.


- Mamma! MAMMA!!! Hva er dette for noe? Kunne du være så snill å lese det for meg? Det er ganske frustrerende, og jeg er skikkelig nyskjerrig på disse greiene! Hva står det???



- Så mamma leste høyt, og jeg kunne nesten ikke tro mine egne ører! Jeg ble mildt sagt sjokkert! Det var jo nesten ikke til å tro!!!! Jeg var ikke helt sikker på om jeg skulle tørre å slippe jubelen løs....



... men når Dyfjord ENDELIG har fått godkjent barnehage, og har fått vedtak om at vi faktisk får driftsstøtte så må man jo bare juble høyt og klappe i hendene!


- Hva mer kan jeg si? Tusen millioner takk til Elisabeth (oppvekstsjefen) og tusen takk til Stine (ordfører) og tusen takk til resten av dere som skjønner at det er viktig å ta vare på oss småfolkene! Nå kan jeg ikke vente med å fortelle alle de små vennene mine den glade nyheten. Vi slipper å kjøre den lange kjipe veien til Kjøllefjord hver dag om vinteren og livet fortsetter å være barnevennlig, bekymringsløst og herlig i Dyfjord!!! Jippppi!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar